Як визначити вагу рюкзака без зважування

Кожному туристу корисно знати, який вантаж він несе за спиною. Новачки часто не мають про це жодного уявлення і не можуть порівняти вагу рюкзака, який доводиться носити в поході, з вагою предметів, що зустрічаються нам у повсякденному житті (наприклад, сумок з їжею та різними товарами, які ми тягнемо додому з супермаркету або базару). Але ж знати, скільки важить рюкзак із усім своїм вмістом, дуже важливо. Адже нам треба скласти список спорядження, щоб узяти все необхідне, але не брати нічого зайвого. А зайва вага – це непотрібне навантаження, яке заважає отримувати задоволення від походу.

Як визначити вагу рюкзака без зважування

Отже, як ми можемо визначити вагу рюкзака? Найбільш очевидний (і найбільш точний) спосіб – покласти в рюкзак все необхідне спорядження та зважити його. Проте такий підхід має свої недоліки.

По-перше, потрібно мати ваги, наприклад, підлогові, або великий кантар з гачком (я собі купив такий, зі шкалою до 20 кг; для рюкзака дружини його зазвичай вистачає, а на моєму рюкзаку стрілка зашкалює і йде на друге коло).

По-друге, потрібно зібрати і покласти у рюкзак все своє спорядження. А як бути, якщо ви в похід ще не збираєтесь, а лише його плануєте? Діставати речі з усіх кутків квартири та запихати у рюкзак? А якщо якогось предмета спорядження у вас поки що немає (спальника, намета або навіть того ж рюкзака), і ви тільки плануєте його купити?

Одним словом, зважування рюкзака – це процес не завжди зручний та не завжди можливий. Що ж робити, якщо хочеться хоча б приблизно знати його вагу? На допомогу прийде розроблений мною сервіс, завдяки якому ви можете, не відходячи від комп'ютера, буквально за дві хвилини дізнатися, скільки важить ваш рюкзак. Цей сервіс буде корисний як для новачків, які не мають жодного уявлення про те, що потрібно брати з собою в похід, так і для більш досвідчених туристів, які планують майбутній похід і склали приблизний список спорядження.

Зверну вашу увагу на те, що, скориставшись цим сервісом, у підсумку ви отримаєте цифру не точну, а приблизну. Це пов'язано з тим, що я не можу точно знати вміст вашого рюкзака. У кожному пункті я пропоную кілька можливих варіантів, а ваше завдання – вибрати те, що найбільше підходить для вас. Вагу різних предметів спорядження, яку я заклав у цей сервіс, я намагався брати усереднену, проаналізувавши безліч прайсів різних турфірм, а також зваживши спорядження, яке є особисто у мене.

Крім того, якби я намагався отримати максимально точний результат, то сервіс вийшов би надто громіздким. Тому я свідомо пішов на деяке його спрощення.

А тепер важливе зауваження для жінок-туристів. Моя дружина, протестувавши сервіс, звернула мою увагу на те, що у рюкзаку жінки, як правило, є деякі речі, які відсутні у чоловіка. Дійсно, я цього не врахував, тому пропоную жінкам до отриманого результату додати 1 кг.

Отже, переходимо до використання сервісу. Вам потрібно лише в кожному з пунктів обрати один з можливих варіантів і в кінці натиснути кнопку «Результати».



Визначаємо вагу рюкзака



Рюкзак 50-55 л
60-70 л
75-85 л
90-100 л
Старенький Єрмак

Намет Я не несу намет
1-місний
2-місний
3-місний
4-місний

Спальник Літній
Весняно-осінній
Зимовий

Килимок «Іжевський» каремат
Полегшений пінополіетиленовий
Тонкий самонадувний (2-3 см завтовшки)
Товстий самонадувний (3,5-5 см завтовшки)

Одяг (крім одягненого) Шорти, футболка, куртка, дощовик
Штани, 2 футболки, сорочка, светр, куртка, дощовик
Штани, 2 футболки, сорочка, 2 светри, куртка, дощовик, шапка

Запасне взуття Не беру
Шльопанці
Трекінгові сандалії
Кеди
Кросівки
Дві пари (кеди + сандалії, кросівки + шльопанці)

Посуд Кухоль, ложка, миска
Кухоль, ложка, миска, маленький казанок
Кухоль, ложка, виделка, миска, великий казан, термос

Їжа Я не несу їжу
На 2-3 дні
На 4-5 днів
На 6-7 днів

Вода Я не несу воду
0,5 л
1 л
1,5 л
2 л

Інше Ліхтар, ніж, засоби гігієни, ліки
Ліхтар, ніж, засоби гігієни, ліки, сокира, тринога для багаття, пальник з балоном
Ліхтар, ніж, засоби гігієни, ліки, сокира, пилка, тринога для багаття, пальник та 2 балони, бінокль, штатив та 2 об'єктиви до фотоапарату







Що у вас вийшло? Легкий чи важкий у вас рюкзак? Мені буде дуже цікаво, якщо в коментарях ви поділитеся своєю думкою про цей сервіс, а також розповісте щось про свій рюкзак.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
4 коментарі
Анонім сказав...

визначити вагу рюкзака в поході, іноді вкрай потрібно, тягати за собою кантора, який знадобиться тількі 1 раз (перед запаковкой рюкзака у літак) нема ніякого бажання. Нажаль анонсоване у назві "визначення" ніяке не визначення...

Андрій Лунячек сказав...

Мій сервіс дає виключно приблизне значення. Ніякий подібний сервіс не в змозі надати точне значення, бо ніхто не знає, що лежить саме в вашому рюкзаку.
До того ж я не розумію, навіщо визначати вагу рюкзака саме в поході. Вдома зважили його кантором чи підлоговими вагами, потім поїхали в аеропорт. Хоча якщо ви повертаєтесь з іншої країни з безліччю сувенірів, то, може, кантор знадобиться вам перед зворотнім рейсом. Тоді шукайте у продажу легкий та компактний кантор, такі моделі є. Тут нічого не пораджу, тому що в мене при поверненні рюкзак важить менше, ніж на початку подорожі.
А головне - будь-яка людина, яка дружить з логікою, розуміє, в яких ситуаціях можливе та доцільне точне визначення, я в яких ситуаціях можливе та доцільне тільки приблизне визначення.

Анонім сказав...

19 кг.Все вірно.Цікавий сервіс.

Андрій Лунячек сказав...

Дякую за відгук!

Дописати коментар

У розділі "Коментувати як:" виберіть один з варіантів: а) "Анонімно", б) "Ім'я / URL-адреса" (URL-адресу вказувати не обов'язково), в) обліковий запис Google (тоді ви зможете отримувати на пошту повідомлення про нові коментарі, якщо поставите галку "Сповіщати мене").