Пам'ятник рюкзаку у Львові

На нашій планеті є безліч різних пам'ятників, присвячених людям, тваринам, подіям і навіть предметам. Але є один особливий пам'ятник, по-перше, єдиний у всьому світі, а по-друге, такий що має безпосереднє відношення до туризму. Це – пам'ятник рюкзаку. Знаходиться він у місті Львів.

Пам'ятник рюкзаку у Львові

Ми відвідали цей пам'ятник, гуляючи Львовом після чергового походу Карпатами. Тоді я ще нічого не знав про нього. Вже пізніше, копаючись в інтернеті, я знайшов деяку цікаву інформацію.

Пам'ятник рюкзаку знаходиться у дворі географічного факультету Львівського національного університету ім. І.Франка. Автором ідеї встановлення пам'ятника є випускник факультету Ігор Дикий. Пам'ятник було відкрито 14 травня 2012 року на урочистій церемонії, в ході якої ректор університету зняв з нього покрив, а декан географічного факультету сказав промову, в якій згадав важливість рюкзака для мандрівників.

Розглядаючи пам'ятник, я зауважив, що це не просто абстрактний рюкзак. Пам'ятник є точною копією рюкзака української фірми Terra Incognita (на мою думку, модель Mountain). З металу відтворені всі, навіть дрібні, деталі оригінального рюкзаку (пряжки, ремінці і т.д.), а також прикріплене зовні спорядження. Праворуч до рюкзаку прикріплений килимок цієї ж фірми, знизу – спальник, а зліва – черевики фірми Trezeta.

Ніхто з нас не знехтував нагодою просунути руку в лямку рюкзака-пам'ятника, ніби надягаючи його, і сфотографуватися у цьому вигляді.

Пам'ятник рюкзаку у Львові

Наскільки я пам'ятаю, ми знайшли цей пам'ятник не відразу. Знадобилася допомога інтернету та навігатора. Трохи спробували розпитувати людей, але чомусь без успіху. Тому нижче я наводжу карту, де показано точне розташування пам'ятника.


От і все! Будете у Львові – окрім огляду багатьох інших пам'яток не полінуйтеся сходити і подивитися на єдиний у світі пам'ятник рюкзаку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Немає коментарів
Дописати коментар

У розділі "Коментувати як:" виберіть один з варіантів: а) "Анонімно", б) "Ім'я / URL-адреса" (URL-адресу вказувати не обов'язково), в) обліковий запис Google (тоді ви зможете отримувати на пошту повідомлення про нові коментарі, якщо поставите галку "Сповіщати мене").