Намет Hannah Covert: мої враження

Якось мій друг попросив мене допомогти вибрати намет. Йому потрібен був якісний тримісний намет для походів. Ми переглянули в інтернеті низку моделей і зупинилися на наметі Hannah Covert. Наступного дня купили його в магазині і ввечері вже тренувалися у встановленні намету на галявині у дворі сусідньої школи. Далі я опишу характеристики намету та свої враження від нього.

Намет Hannah Covert: мої враження
Намет Hannah Covert

Я вже багато років користуюся наметом схожої якості та розмірів: Bergson Arizona 3. Тож мені є з чим порівнювати. І треба сказати, Hannah Covert виявився гідним конкурентом мого намету.

Почнемо з розмірів та ваги. Hannah Covert важить 3,75 кг, тобто менше ніж Bergson Arizona 3 (3,9 кг). Тим не менш, за розмірами він більший. Розміри дна – 220х185 см (у мого – 215х180 см). Також порадували великі тамбури – 90 см (проти моїх 60 см). До того ж у мого намету тамбури трикутні, а у Hannah Covert – трапецієподібні (потрібен зайвий кілочок, зате площа тамбуру більша).

Щоправда, Hannah трохи програє за висотою (Hannah – 115 см, Bergson – 125 см). Зате у Hannah стеля спальні над входами (їх два) приєднується до поперечної дуги, тому в цих місцях вона трохи вища, ніж у наметів зі стелею у вигляді півсфери.

Загалом конструкція Hannah Covert досить типова для туристичних наметів з двома входами та двома тамбурами. Каркас – три дуги, причому невелика поперечна (яка створює козирки на входах) – більш міцна (діаметр 9,5 мм проти 8,5 мм у більшості дуг). Дуги – алюмінієві (хоча можна купити намет і з дугами зі скловолокна). Є 4 штормові розтяжки (червоного кольору зі світловідбиваючими елементами, щоб у темряві не спіткнутися) та 16 кілочків (з них два – запасні).

Тент кріпиться до дуг за допомогою 14 липучок. Це, звичайно, надійніше, ніж у мого намету, де для цього використовується 5 мотузок. Щоправда, встановлення намету через таку кількість липучок трохи сповільнюється.

На кожному тамбурі є вентиляційне вікно, а на кожних дверях – протимоскітна сітка. Самі двері в розстебнутому вигляді згортаються і прибираються в спеціальну кишеньку на бічній стінці – швидко і зручно. Усередині є кишеньки для дрібниць та підвісна поличка. Єдине, що суб'єктивно мені не дуже сподобалося – спальня світло-сірого кольору. Мій намет Bergson Arizona 3 зсередини – жовтий, тому в ньому веселіше, особливо якщо зовні погана погода.

Вище я згадав усі характеристики, крім водонепроникності. Вона становить 4000 мм для тенту та 10000 мм для підлоги. Це дуже хороші показники, при них намет повинен витримувати сильний дощ навіть після декількох років активної експлуатації.

Щоправда, підлога намету виявилася трохи тоншою, ніж у мого. Але тут, на мою думку, все залежить від того, як ви підготували місце під намет. Якщо ви прибрали гостре каміння, сучки, колючки, то дну вашого намету навряд чи будуть загрожувати неприємності.

Підіб'ю підсумок. Переваги намету Hannah Covert:
  • великі розміри при порівняно невеликій вазі
  • великі тамбури
  • продумані дрібниці (поличка, кишені для дверей, два запасні кілочки)
  • багато липучок для надійного кріплення тенту до дуг каркасу

Недоліків у намету небагато, і вони, в принципі, несуттєві (а частково є продовженням переваг):
  • трохи довше встановлюється, ніж, наприклад, мій намет Bergson (через безліч липучок на тенті, додаткових вузлів фіксації поперечної дуги та трапецієподібних тамбурів із зайвими кілочками)
  • я б віддав перевагу більш товстій підлозі (але від цього збільшиться вага намету)
  • після жовтих нутрощів мого намету сірі нутрощі намету Hannah виглядають трохи сумно

Загалом намет залишив про себе дуже гарне враження. Єдиний суттєвий мінус – досить висока ціна. Але ця ціна повністю виправдана, враховуючи зручність намету, його продуману конструкцію та якість матеріалів, з яких він виготовлений. Ми з дружиною зійшлися на тому, що коли наш намет Bergson Arizona 3 остаточно зноситься, ми, можливо, купимо собі намет Hannah Covert як найбільш адекватну заміну.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
4 коментарі
Оксана сказав...

Дякую за огляд. Цікаво було б почитати порівняння недорогих наметів. Які з недорогих моделей варті уваги

Андрій Лунячек сказав...

Оксано, річ у тому, що зазвичай я пишу огляди на спорядження, з яким сам маю справу. Тобто це треба взяти у когось недорогий намет та уважно роздивитись. Наприклад, можна попрохати в магазині на тестування. Але це явно не в найближчих моїх планах.
Гадаю, можна сміливо брати недорогий намет, якщо він належить до якоїсь відомої фірми.

Анонім сказав...

в огляді відсутне головне.: чи можна під дощем поставити спочатку тент, потім підвісити зсередини спальню? Це принципово - інше нюанси.

Андрій Лунячек сказав...

Для вас принципово це - для когось принципово щось інше.
Але якщо вам цікаво, то додам, що цей намет має внутрішні дуги, тобто спочатку встановлюється спальня, а вже потім кріпиться тент.

Дописати коментар

У розділі "Коментувати як:" виберіть один з варіантів: а) "Анонімно", б) "Ім'я / URL-адреса" (URL-адресу вказувати не обов'язково), в) обліковий запис Google (тоді ви зможете отримувати на пошту повідомлення про нові коментарі, якщо поставите галку "Сповіщати мене").